News

😂😂😂




Source

Related posts

38 Thoughts to “”

  1. When a girl writes a comment all guys be liking it 😂

  2. I’m looking for a duo partner that wants to run with me in the Winter Ckassic Duo Tournament, Unfortunatelymy duo partner cant make it.

  3. That’s right we got you weaklings 😂

  4. Mathew Faoagali Joseph Faoagali lmao 😂

  5. Abbey Pagdin Danielle PagdinAndrea McLaughlin this picture hahaha!

  6. Tayla Shanhtay Mathison if only it were true lol

  7. Brian Regenwether sooooo true 😂😂😂

  8. Lily Jade🤣 this happen to you much ?

  9. Shanrika Toko and u thought u wer good haha 😂

  10. This is so bullshit my mates just go straight to the loot while I’m there yelling at them to pick me up OR they pick me up on their shoulder and fucking throw me around like a rag doll

  11. Gordy when you’re playing and im on talking on the mic😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  12. Ian Ward remember when ages ago we played squads full and those fellas were carrying on bahahah

  13. Nah my friends jus leave me hanging 😂🤣

  14. Nikki Charnock Lynda Whitmore lmao that’s why we’re always carrying our teammates 😂

  15. My friends would pick me up and yeet me 😂😂😂😂

  16. any girls wanna play? i’m alright at the game 🧟‍♀️ : kayluhhp

  17. Emma Baker 🥴 we do revive people more than the guys do lol

  18. I think people didn’t get the joke of this lol

  19. So false
    If anyone wants to play add me on epic: ZombaeOfMayhem

  20. Not me 😂🙌🏼 I’m the one reviving others

  21. Add ya girl lol I need more friends haha

  22. Someone add me to play! Anyone epic is Nkrammen if that dont work then its YaYeetGamingYT

  23. Rarely because I rarely go down.😂 I’ll fucking rage quit, jk. I’m usually picking up my team. Hahaha

  24. So true evan run in strom to being ya back to life even if kills them
    😂😂😂🙈

  25. Yep, I’m always reviving you guys! 😂 Miles Bright

  26. Jacob Sova I’m offended but also I know this is why it took me 3 hours to win a round of that evil dude mode for Halloween. 🙃🤷🏻‍♀️

Leave a Comment